.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع زیباکلام از مه آفرید امیرخسروی!

شمال نیوز: صادق زیباکلام، فعال سیاسی و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در گفت‌وگو با آنا، ضمن انتقاد از مجازات تعیین شده برای متهمان فساد بزرگ بانکی اظهار داشت: من مجازات تعیین شده برای متهمان فساد 3000 میلیاردی را متناسب نمی بینم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: علت دفاع من از متهمین پرونده فساد بزرگ بانکی به این خاطر است که واقعا معلوم نیست که خلاف این اشخاص چه بوده است.

وی افزود: مه آفرید خسروی از ابتدای دهه 70 فعالیت اقتصادی خود را آغاز کرده است و وقتی در سال 90 بازداشت شد، حدود 20 سال فعالیت اقتصادی داشته است.

زیباکلام با بیان اینکه فعالیت خسروی در زمینه های مختلف اقتصادی بوده و او نمی تواند اخلال گر اقتصادی محسوب شود، افزود: خسروی مرد خودساخته و با استعدادی است و شم اقتصادی قوی دارد، بطوری که در طول 20 سال کار اقتصادی خود حدود 20 شرکت تاسیس و 18 هزار نفر را در استخدام خود داشته است.

استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه اتهام اصلی خسروی این بوده که مفسد فی الارض محسوب می‌شود، تصریح کرد: خسروی اسباب اشتغال این تعداد از افراد را فراهم کرده و اینکه او هدفش اخلال در نظام اقتصادی باشد با عقل جور در نمی آید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 اسفند 1391
هر با کسی صحبت می کنی همین نظر را دارد اخر کسی که بیش از 40 هزار شغل ایجاد کرد و یک ریال را از ایران خارج نکرد چطور اخلالگر هست اما شکم کنده هایی که پسته 10 هزار تومانی کشاورز را احتکار کرده و دارد 60 هزار تومان می فروشد چون وابسته به فلان باند است و خرج انتخابات اقایان را می دهد اخلالگر نیست....
نا شناس 2 اسفند 1391
فقط خدا میداند او حقش مرگ است یا خیر.یاکه قربانی کسانی شده که با آرامش درپشت پرده مخفی شده ومفتخرند به این حکم.قربانیان اصلی خانواده هایی بودندکه از کاربیکارشدند ودرآستانه فروپاشی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.